Tof! Dit wil ik

Organisatieopstelling
Product & Markt

Weten waar je staat met je product geeft focus!

Als bedrijfseigenaar, sales of marketing manager weet jij als geen ander dat het succesvol bedienen van klanten cruciaal is voor je bedrijf. Maar wat als je nog niet de juiste doelgroep hebt gevonden? Of als je producten niet verkopen? De oplossing is dichterbij dan je denkt.

Meld je aan voor deze unieke dag(deel) waar wij systemische werkvormen gebruiken om tot inzichten te komen waar je écht wat aan hebt. We onderzoeken, o.a. met een organisatieopstellingje huidige doelgroep, potentiële doelgroep en klanten om te zien welke producten er een goede fit bij zijn.  

Inzicht in je doelgroep en (potentiële) klanten van jouw bedrijf

What's in it for me?

Weten wat écht belangrijk is om mee aan de slag te gaan in jouw bedrijf
Inzicht in de waarde die jij toevoegt aan de doelgroep met jouw producten

Interessant voor nieuwsgierige ondernemers, bedrijfseigenaren en producteigenaren

Meer over Systemisch Onderzoek

"Ik weet nu welke doelgroep het meest kansrijk is voor mijn bedrijf"

We gaan aan de slag systemische werkvormen, waaronder organisatieopstellingen, om je vraagstuk visueel zichtbaar te maken. We bieden dit in-company aan of als open inschrijving voor ondernemers, bedrijfseigenaren en leidinggevenden. Tijdens de bijeenkomst:

  • maken we de doelgroepen van je bedrijf zichtbaar;
  • onderzoeken we wat ze ervaren t.o.v. jouw bedrijf
  • onderzoeken we waar ze staan t.o.v. jouw bedrijf;
  • onderzoeken we de huidige en toekomstige klanten;
  • brengen we de producten en/of diensten in beeld; 
  • zie je precies wat er nodig is om de volgende stap te zetten.

Door het zichtbaar maken van de doelgroep, product en markt ten opzichte van elkaar - zal je andere dingen zien. Ervaar het een keer! Je zult versteld staan van de kracht van opstellingen.

Resultaat?
Binnen een kort tijdsbestek heb je meer duidelijkheid over je doelgroep en aanbod. Inzichten die je niet krijgt uit marktonderzoeken. Inzichten uit een opstelling kan je perfect combineren met inzichten die uit marktonderzoek komen. Het is zelfs mogelijk om de conclusies van een marktonderzoek te toetsen tijdens een opstelling. Zie het als een extra vorm van onderzoek.

Wat gaan we doen?

Het begint met een goede vraag

Een nieuwe manier van ondernemen, vraagt om nieuwe manier van kijken. Met een organisatieopstelling verbreden we je blik. Zo kan jij de inzichten gebruiken en/of combineren met overige vormen van onderzoeken om een passende stap te maken.

Is je interesse gewekt en wil je er meer over weten? Neem dan even contact met ons op.


Zou het echt zo zijn?

Interesse?

Neem contact op